n0str0m0 n0str0m0
374
BLOG

Natural Woman

n0str0m0 n0str0m0 Polityka Obserwuj notkę 5

Normalny jestem. Ani za bardzo prosty, ani za bardzo krzywy. Ladny tez nie, brzydki wcale. Madry na tyle na ile mala matura pozwala, glupi na tyle na ile ustawa przewiduje. Lubie sie powzruszac, w chwilach wolnych od nienawisci. Oddech mi sie robi nieco plytszy, oko mgla zaciaga. Z trudem tlumie szloch, z trudem hamuje niezmierzone poklady milosci blizniego.

Tak juz mam. 

W poprzednim wpisie podzielilem sie z wami ta pania, co weszla na scene, powiedziala:

"Jestem czarna, samotna matka dwojga, mam 42 lata, od dziesieciu lat ciagl slysze, ze jestem za stara...poznalam kogos i on mna pomiatal, mowil, ze mi sie nie uda... jak klade dzieci spac, to ide do kibla i tam spiewam, piosenki celiny, whitney i inne... nie chce by ze mna umarla ma muzyka"

I zaspiewala. Jak, sami widzieliscie. Po prostu szok i pelna profesja. Owszem, raz czy dwa glos jej sie zawahal, ale co tam, jak na spiewanie cwiczone w kiblu - pelen wypas.

I jest cacy, uronilem lezke wzruszenia pelna, zaczalem dopingowac panienie, ba, taka niekochana to do serca bym utulil i piwo z sokiem przez slomke z nia wypil. Albo dal troche kasy, bo czarna, bo samotna matka, bo pewnie bijana przez tego co nia pomiatal, bo z pewnoscia nie dostaje alimentow, pewnie nic zdrowego nie je, ot, widac... skrobia jej sie od pecin w gore odklada... Byloby, bo...jestem normalny i serce mam pelne milosci. Choc wredni ludzie chca mymi uczuciami grac... Pamietacie co George W cytowal kiedys tak elokwentnie? Raz oklamany, wstydzic sie nie musze, dwukrotnie oklamany... wstydu sie najem. Czy jakos tak. A nasz prezydent z poradami matrymonialnymi tez nielepszy.  Tacy ludzie to maja w pamieci tego bez zeba, co spiewal Nessun Dorma. Magazynier z magazynu. I twierdza, ze sie okazalo, ze to spiewak operowy co akurat nie byl dostatecznie wspamialy i roboty na scenie nie mogl od dawna trafic. Och, jak sie wtenczas zirytowalem na padalcow.

Podobnie jakl wtedy, juz talentu zazdroszac i gnaja oczerniac wypisujac jej "prawdziwa historie":

"Jestem matka dwojga cudownych bachorkow, ich ojciec, ktory kocha je nad zycie jest wzietym dentysta. Uczylam sie spiewu profesjonalnie od dziecka, wystepowalam na scenie z sukcesem, nigdy co prawda nie osiagnelam slawy, ale fakt wystepowania na deskach Broadway'u sprawil mi wielka przyjemnosc. Jako scjentologistka mam tez dostep do najbardziej wplywowych ludzi zwiazanych z tym kosciolem. Wielkim zaszczytem byly dla mnie wystepy na prywatnym statku glowy kosciola, gdy ten wyprawil Tomowi Cruise wspaniale urodziny - a ja bylam glowna artystka"...

I ttwierdza, ze dwukrotnie zafalszowala... zazdrosnicy. 

No, gdyby to byla prawda, to bym sie pewnie wkurzyl. Bedac jednak czlekiem normalnym, wiem, ze jest jak mi mowia w telewizorze i nikt mnie tam zadna internetowa propaganda nie omami. 

Tak juz mam.

n0str0m0
O mnie n0str0m0

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka